آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»آموزش»ساير آموزش»بسته آموزش کاربردی حسابداری وینا
بسته آموزش کاربردی حسابداری وینا-pic1

بسته آموزش کاربردی حسابداری وینا

لینک دریافت بسته :http://vina.ir/default.aspx/showarticle/no/292/BR

دوره اموزش کاربردی حسابداری برای چه کسانی قابل استفاده می باشد؟
برای کسانی که به یادگیری دانش حسابداری علاقمند هستند و امکان شرکت در کلاس های حضوری را ندارند
برای کسانی که صاحب کسب و کار شخصی می باشند و میخواهند عملیات حسابداری کسب و کارشان را خودشان انجام دهند
برای کسانی که میخواهند با دانش حسابداری وارد بازار کار شوند

"این محصول نیاز شما را برای انجام امور حسابداری مربوط به یک فروشگاه یا موسسه بازرگانی و یا خدماتی از ابتدا تا عملیات پایانی یک دوره مالی برطرف می نماید و شما پس از طی این دوره اموزشی می توانید براحتی عملیات حسابداری مجموعه خود را انجام دهید "

در این مجموعه اموزشی چه اموزش هایی ارائه می شود؟

در این مجموعه اموزشی اینگونه فرض شده است که شما هیچ گونه دانش حسابداری نداشته و از پایه قصد فراگیری حسابداری را دارید در نتیجه سرفصل های این دوره از مفاهیم پایه شروع شده و تا عملیات پایان دوره مالی ادامه خواهد یافت. کلیه فصل ها با مثال ها و تمرینات عملی ارائه خواهد شد تا مفاهیم به صورت کامل و بدون ابهام اموزش داده شود . همچنین یک کارگاه عملی نیز خواهیم داشت که دران یک پروژه یک ماهه مربوط به یک شرکت فرضی به صورت کاملا عملی و با استفاده از نرم افزار حسابداری به شما اموزش داده خواهد شد.
و از همه مهمتر اینکه: نرم افزار حسابداری وینا نسخه رایگان دراختیار شما خواهد بود تا بتوانید به صورت عملی اموزش هایی را که میبینید اجرا کرده و مهارت کار با نرم افزار را نیز بیاموزید.
با این روش شما حسابداری را فراگرفته اید، به کار با یک نرم افزار حسابداری مسلط شده اید و یک نرم افزار رایگان نیز دراختیار خواهید داشت

سرفصل های دوره:
فصل اول: مقدمه
در این فصل کلیه تعاریف و مفروضات پایه واساسی حسابداری توضیح داده خواهد شد
فصل دوم: تجزیه و تحلیل عملیات مالی
در این فصل تجزیه و تحلیل کلیه رویدادهای مالی ، تحوه ثبت اسناد حسابداری، ثبت در دفتر روزنامه و انتقال به دفتر کل،ترازازمایشی به صورت کاملا عملی و با مثال های متعدد توضیح داده خواهد شد.
فصل سوم: بسط معادله حسابداری
دراین فصل مفاهیم درآمد، هزینه و نحوه ثبت موارد هزینه و درامد دردفاتر به صورت کامل توضیح داده شده است و مثال هایی دراین باره ارائه شده است . همچنین مفاهیمی مانند پیش دریافت ها و پیش پرداخت ها بررسی شده است.
فصل چهارم: گزارشات حسابداری
دراین فصل کلیه عملیات مربوط به پایان دوره مالی مانند عملیات بستن حساب های موقت و دائمی، تراز آزمایشی اختتامی، صورت های مالی و نحوه ارائه گزارشات مالی به طور کامل و با مثال توضیح و آموزش داده شده است.
فصل پنجم : عملیات حسابداری موسسات بازرگانی
در این فصل حساب های مربوط به موسسات بازرگانی توضیح داده شده و نحوه تهیه صورت های مالی آن موسسات با مثال های عملی تدریس می شود
فصل ششم: کارگاه عملی حسابداری
دراین فصل یک پروژه کامل مربوط به عملیات یک شرکت فرضی از ابتدای دوره تا عملیات پایان دوره مالی و ارائه گزارشات مالی با استفاده از نرم افزار حسابداری بازرگانی وینا به شما آموزش داده خواهد شد.

نکته پایانی : در این اموزش شما می توانیداز خدمات پشتیبانی ما بهره مند شده و مسائل و مشکلاتی که حین اموزش برای شما پیش می آید را با کمک کارشناسان ما برطرف سازید . کارشناسان آموزش به صورت انلاین تا پایان آموزش درکنار شما خواهند بود.


آگهی دهنده: فناوری اطلاعات فراگستر
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان فارس - شیراز - ساير آموزش در شیراز
آدرس: شیراز سی متری سنما سعدی کوچه 13 ساختمان موحدین طبقه 3
قیمت: 290000ریال
به روز شده در:۱۳۹۵/۲/۲۸
بازدید: 700 بار
ایمیل: