آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»آموزش»ساير آموزش»جذب مدرس جهت تدریس و آموزش خصوصی
جذب مدرس جهت تدریس و آموزش خصوصی-pic1

جذب مدرس جهت تدریس و آموزش خصوصی

جذب مدرس خصوصی شیراز - از علاقه مندان به تدریس (معلم، دبیر، مدرس، دانشجو و ...) در شیراز دعوت به همکاری می گردد.
برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی در شیراز به سایت ایران مدرس www.IranModares.com مراجعه نموده و آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان ثبت نمائید.
تعداد مدرسین ثبت نامی در سایت ایران مدرس از هر وب سایت تدریس دیگری بیشتر است: حدود 11500 مدرس خصوصی تا آذر 94
وب سایت ایران مدرس از نظر گوگل کاملا بهینه است و برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار دارد.
سایت ایران مدرس هزاران مطلب آموزشی، جزوه و نمونه سوال امتحانی دارد و یک محیط کاملا آموزشی را فراهم کرده است.

دعوت به همکاری تدریس کرج - از علاقه مندان به تدریس در کرج دعوت به همکاری می گردد.
برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی در شیرازکرج به سایت ایران مدرس www.IranModares.com مراجعه نموده و آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان ثبت نمائید.
سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است. این وب سایت بیش از 11500 مدرس ثبت نامی دارد (تا آذر 94). بسیاری از مدرسینی که در صفحه اصلی سایت ایران مدرس مشاهده می کنید و در حال حاضر آگهی ویژه دارند، آگهی ویژه خودشان را بارها و بارها تمدید نموده اند (بعض از مدرسان بیش از 10 بار است که آگهی تدریس خودشان را تمدید می کنند). این امر نشان دهنده موثر بودن و مفید بودن درج آگهی تدریس در ایران مدرس است. مسلما اگر این مدرسان شاگرد جذب نکرده بودند، آگهی خودشان را تمدید نمی کردند.

جذب مدرس تدریس خصوصی اصفهان - از علاقه مندان به تدریس در اصفهان دعوت به همکاری می گردد.
برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی در اصفهان به سایت ایران مدرس www.IranModares.com مراجعه نموده و آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان ثبت نمائید.
سایت ایران مدرس معتبرترین، پربازدیدترین، بزرگترین و بهینه تدرین سایت تدریس خصوصی از نظر گوگل است. این وب سایت بیش از 6 سال است که کار خودش را در زمینه تدریس خصوصی آغاز کرده و تا آذر 94 بیش از 11500 مدرس خصوصی دارد. این وب سایت بیشترین تعداد مدرسین ثبت نامی در بین سایتهای تدریس خصوصی را دارد.
اگر می خواهید درآمدتان را افزایش دهید و شاگرهای بیشتری جذب کنید، فرصت درج آگهی در ایران مدرس را از دست ندهید. در وب سایت ایران مدرس هزاران جزوه، نمونه سوال امتحانی و تست کنکور برای دانلود رایگان ارائه شده است. ایران مدرس محیطی کاملا آموزشی دارد.

جذب مدرس و دبیر مشهد - از علاقه مندان به تدریس در مشهد دعوت به همکاری می گردد.
برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی در مشهد به سایت ایران مدرس www.IranModares.com مراجعه نموده و آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان ثبت نمائید.
سایت ایران مدرس www.IranModares.com برترین و بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است و بیش از 11500 مدرس ثبت نامی دارد.
بزرگترین، معتبرترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران، ایران مدرس است. بازدید ایران مدرس در روز بین 15000 تا 20000 است.
بسیاری از مدرسینی که آگهی تدریس خودشان را در ایران مدرس به صورت ویژه ثبت نموده اند، بارها و بارها آگهی تدریس را تمدید کرده اند. شما می توانید آگهی تدریس خودتان در ایران مدرس را به صورت رایگان و یا ویژه ثبت نمائید.

دعوت به همکاری تدریس تبریز - از علاقه مندان به تدریس در تبریز دعوت به همکاری می گردد.
برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی در تبریز به سایت ایران مدرس www.IranModares.com مراجعه نموده و آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان ثبت نمائید.
سایت ایران مدرس برترین سایت تدریس خصوصی ایران است. این وب سایت پربازدیدترین و بزرگترین سایت تدریس خصوصی است.
وب سایت ایران مدرس در ایام عادی سال حدود 15000 بازدید در روز و در ایام امتحانات نزدیک به 20000 بازدید روزانه دارد. هیچ وب سایت تدریس خصوصی دیگری این میزان بازدید را ندارد.
در ایران مدرس هزاران مطلب آموزش و جزوات درسی و کتاب و تست کنکور قرار داده شده است. در کنار همه ی این مطالب آگهی مدرسین نشان داده می شود و این منجر به افزایش بازدهی آگهی تدریس مدرسین می گردد.
در این وب سایت اخبار آموزشی، آگهی های استخدامی، معرفی کتاب، معرفی رشته و دانشگاهها و ... ارائه شده است و در مجموع یک محیط کاملا آموزشی فراهم شده است. در کنار تمامی این مطالب نیز آگهی مدرسین نشان داده می شود و این باعث می شود که افراد بیشتری با آگهی دهندگان تدریس خصوصی در ایران مدرس تماس بگیرند.


آگهی دهنده: ایران مدرس
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - ساير آموزش در تهران
به روز شده در:۱۳۹۸/۱۲/۱۴
بازدید: 977 بار
ایمیل:
نام
ایمیل
پیام
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.