آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»آموزش»ساير آموزش»آموزش وردپرس رایگان بصورت حرفه ای
آموزش وردپرس رایگان بصورت حرفه ای-pic1

آموزش وردپرس رایگان بصورت حرفه ای

چرا وردپرس را انتخاب کنیم؟
اگر به دنبال طراحی سایت برای خودتان هستید به این دلیل که شما می توانید بدون هیچ تخصص و مهارت خاصی در کدنویسی، سایت خود را راه اندازی نمایید. همچنین یادگیری آن مدت زمان زیادی نیاز ندارد و استفاده از آن بسیار راحت است.

با کمی وقت گذاشتن و یاد گرفتن وردپرس می توانید خودتان مدیر و پشتیبان سایت خود باشید و آن را مدیریت نمایید.

اما در صورتی که می خواهید برنامه نویسی سایت و طراحی سایت از طریق Wordpress را یاد بگیرید نیاز است که زمان و هزینه بیشتری را صرف نمایید. با استفاده از سیستم های مدیریت محتوایی CMS همچون وردپرس، شما می توانید سایت های پویا داینامیک (Dynamic) را در مدت زمان کوتاهتر و با هزینه کمتری طراحی و راه اندازی نمایید.

حالا مهمترین سوالی که در اینجا مطرح می گردد این است: چرا وردپرس؟ بهترین و پرطرفدارترین سیستم مدیریت محتوا در جهان؛ Wordpress است و رایگان بودن آن نیز در این مساله بی تاثیر نیست. در نظر داشته باشید که بسیاری از سایت های بزرگ دنیا همانند: فیسبوک و CNN که حجم بالای کاربران و بازدیدکنندگان را دارند؛ از این پنل مدیریت محتوایی بهره می برنند و بر طبق این CMS راه اندازی شده اند.

سرفصل های آموزش وردپرس رایگان وبین سئو
مقدمه:
در این قسمت شما با مفاهیم اولیه، تاریخچه، مزایا و معایب کار با وردپرس آشنا خواهید شد و در کنار آن با چند نمونه از سایت های معتبر و به روز دنیا که وردپرسی هستند؛ آشنا می شوید.

پیش نیازها:
در این سرفصل به شما لیستی از پیش نیازهای راه اندازی یک سایت ورپرسی داده خواهید شد. با تهیه و انتخاب این پیش نیازها آشنا خواهید شد. مواردی از قبیل: هاست، دامنه، FTP، cPanel و …

نصب وردپرس:
مراحل نصب وردپرس بر روی هاست را می آموزید. یاد می گیرید که چگونه بصورت دستی و یا اتوماتیک وردپرس را نصب نمایید و همچنین چه مراحلی نیاز به طی شدن دارند. سپس با تنظیمات اولیه وردپرس و چگونگی اجرای آنها آشنا می گردید.

آشنایی و کار با پنل وردپرس:
در این قسمت پنل مدیریتی وردپرس ویژگی ها و امکانات آن آموزش داده می شود. شما موارد زیر در پیشخوان وردپرس را می آموزید:

نحوه وارد شدن به پنل وردپرس
نحوه ویرایش پروفایل خود
اعمال تنظیمات عمومی، نوشتن، خواندن، بحث، رسانه، پیوندهای یکتا و…
نحوه کار با بخش رسانه، درج رسانه و کتابخانه
کار با بخش های مختلف همچون: نوشته ها، صفحات، نظرات، نمایش، افزونه ها، کاربران، ابزارها و…
تولید و انتشار محتوا:
در این بخش شما خواهید دانست که چگونه یک نوشته جدید بسازید، چگونه محتوای خود را به روز رسانی کنید، با نحوه اضافه کردن رسانه های مختلف مانند: تصاویر، صوت، ویدیو و فایل های دیگر به محتوای خود آشنا می شوید. یاد می گیرید که برای محتوا همان نوشته خود دسته بندی و برچسب بسازید و انتخاب کنید.

نحوه مدیریت نظرات کاربران را نیز می آموزید. در نهایت یاد می گیرید که چگونه با ویرایشگر بلوکی وردپرس کار کنید و با امکانات و ویژگی آن آشنا می شود. با استفاده از آن می توانید بلوک های مختلف را در محتوای خود طراحی کنید تا محتوای حرفه ای و جذاب منتشر نمایید.
https://www.webinseo.com/wordpress-tutorials


آگهی دهنده: momiw55482
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان قم - قم - ساير آموزش در قم
به روز شده در:۱۴۰۲/۹/۱۱
بازدید: 83 بار
ایمیل: