آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»آموزش»ساير آموزش»دوره فرزند پروری
دوره فرزند پروری-pic1

دوره فرزند پروری

چرا این کارگاه برای شما سودمند است. والد بودن تجربه ای شگفت انگیز و بسی دشوار است. اما چطور یاد گرفته اید که والدی خوب و مسئول باشید و به فرزندتان عشق بورزید؟ تفاوتی نمی کند که فرزندی چند ساله داشته باشید؛ در این دوره راهکارهای عملی و تکنیک های مقابله ای برای موضوعات مختلف فرزندپروری را خواهید آموخت. یاد خواهید گرفت:
* به جای تکرار شیوه های تربیتی گذشتگان، از عملکرد خود کاملا هوشیار باشید. *بدانید که چقدر آزادی برای فرزندتان لازم است. *از علاقه بی حد و وصف فرزندتان به تفریح چطور استفاده کنید. چگونه با فرزند خود صحبت کنید. *چگونه به فرزند خود رفتار موثر و مسئولانه را آموزش دهید. *چگونه خانه ای امن و آرام برای خود بسازید.
آنچه در این دوره آموزشی تاکید بسیاری بر آن می شود شیوه تربیت فرزند بر اساس نظریه انتخاب است. معمولا وقتی والدین می گویند فرزندم گوش نمی دهد، منظورشان این است که خواسته های من را اجابت نمی کند. و برای اینکه والدین بتوانند خواسته خود را اجرایی کنند، از شیوه های کنترلی برای رسیدن به خواسته خود استفاده می کنند. مدلی غالب، که در بیشتر نقاط دنیا وجود دارد و بر این باور است که والدین باید فرزندان را تحت کنترل داشته باشند و آنها همانطوری رفتار کنند که والدین فکر می کنند شیوه صحیح است.
اما نظریه انتخاب، که ویلیام گلسر آنرا ابداع کرده،به ما می گوید والدین توانایی زیادی برای تاثیرگذاری روی فرزندشان دارند اما واقعیت این است که نمی توانند آنها را وادار به انجام کاری که خوشان نمی خواهند، بکنند. حال سئوال اینجاست که آیا حاضر هستید شیوه های قدیمی فرزندپروری خود را رها کنید و با یک روش موثر و مسئولانه برای تربیت فرزندی شایسته، سالم، مستقل و پویا بزنید؟


آگهی دهنده: محمدرضا
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان قم - قم - ساير آموزش در قم
آدرس: سالاریه. میدان پیچک به سمت میدان مفید پلاک 176
قیمت: 300000
به روز شده در:۱۳۹۷/۳/۱۳
بازدید: 110 بار
ایمیل: