آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»آموزش»ساير آموزش»بهترین پکیج 1000 سوال و نمونه سوالات امت
بهترین پکیج 1000 سوال و نمونه سوالات امت-pic1

بهترین پکیج 1000 سوال و نمونه سوالات امت

دانلود نمونه سوال ریاضی ششم
نمونه سوالات ریاضی ششم ابتدایی
سوالات ریاضی ششم
سوالات ریاضی ششم دبستان
سوالات تشریحی ریاضی ششم دبستان
نمونه سوالات تشریحی ریاضی ششم ابتدایی
نمونه سوالات تستی ریاضی ششم
دانلود نمونه سوالات ریاضی پایه ششم
دانلود سوالات ریاضی
سوالات ریاضی ششم از درس اول تا آخر
پکیج 1000 سوال ریاضی ششم
نمونه سوالات ریاضی ششم ابتدایی،
بانک سوالات ریاضی ششم
دانلود نمونه سوال ریاضی
بانک سوالات ریاضی
دانلود نمونه سوال های امتحانی ریاضی ششم
دانلود ارزشیابی ریاضی ششم
نمونه سوالات ریاضی ششم نوبت اول
نمونه سوالات ریاضی ششم نوبت دوم
سوالات تستی ریاضی ششم
نمونه سوالات ریاضی ششم ابتدایی نوبت اول + نوبت دوم
دوست داری که این جمله رو بشنوی که سوال های امتحانی ریاضی لو رفت؟!
دوست داری سوال هایی رو که چند وقت دیگه قراره امتحان بدی،در دستهای تو باشه؟
دوست داری که هم برای خودت معلم باشی و هم برای خودت دانش آموز؟!
دوست داری که دیگران از تو بپرسند که چطوری ریاضی رو 20 گرفتی؟!
اگر جواب مثبت هستش پس تا پایان با من همراه باش.

اگر شما هم از آن دسته از دانش آموزانی هستی که از ریاضی گریزان هستی و فقط و فقط برای گرفتن نمره های بالا می اندیشی پس تا پایان با ما همراه باش.

با پکیج 1000 نمونه سوالات امتحانی ریاضی ششم ابتدایی(دبستان) برای نمره ی 20 هدفگذاری کنید| با پکیج 1000 سوال ریاضی ، ریاضی را قورت دهید|جدیدترین و بهترین نمونه سوالات امتحانی اخیر ریاضی ششم دبستان(ابتدایی) در 5 سال گذشته |نوبت اول + نوبت دوم + 1000 نمونه سوال ریاضی + ریاضی را قورت دهید|به همراه نمونه سوالات سال 95 و 94

داشتن و حل نمونه سوالات همیشه بخش مهمی از کارهای یک دانش آموز محسوب میشود.داشتن نمونه سوالات متعدد سبب میشود که دانش آموز با چارچوب کلی سوالات امتحانی آشنا شود و با حل آن ، مهارت های خود را برای موفقیت در امتحان نوبت اول و نوبت دوم افزایش دهد.

این اهمیت زمانی بیشتر میشود که درس مورد نظر ریاضی باشد.داشتن نمونه سوالات امتحانی ریاضی،یکی از مهم ترین گام ها برای موفقیت در امتحان و آزمون ریاضی است.درس ریاضی به دلیل گستردگی و وسیع بودن ،همواره یکی از بزرگترین چالش های درسی برای دانش آموزان محسوب میشود به همین دلیل اکثریت دانش آموزان از امتحان و آزمون دادن در درس ریاضی هراسان هستند و ترس بزرگی دارند.

به همین دلیل بر خود واجب دانستیم که پکیجی را آماده سازیم تا بوسیله ی آن بتوانید با انواع نمونه سوالات ریاضی آشنا شوید و با تمرین – تکرار و حل این مسائل،گام مهی را برای قبولی در امتحان و آزمون ریاضی نوبت دوم خود بردارید.

موفق شدن در امتحان ریاضی با استفاده از این پکیج حتمی است چراکه دانش آموزان زیادی از همین نمونه سوالات استفاده نمودند و نه تنها نمرات قابل قبولی را در درس ریاضیات گرفتند بلکه در آزمون ریاضیات تیزهوشان نیز درصد بالایی از درس ریاضی را از آن خود نمودند که نشان میدهد که این پکیج برای تمامی دانش آموزان چه آنهایی که برای قبول شدن تلاش میکنند و چه آنهایی که برای بیست شدن تلاش میکنند، کاربرد دارد.فقط کافیه که این محصول بینظیر را تهیه کنید و سپس گام به گام به این نمونه سوالاتِ متنوع پاسخ دهید.











**تنها تمرین و تکرار لازمه ی بیست شدن شماست چراکه تمامی سوالات را برای شما آماده ساختیم.پس کافیه که روزانه بخشی از تمارین و نمونه سوالات امتحانی ریاضی پایه ی ششم را حل کنید.**

پکیج 1000 سوال ریاضی اولین باری است که در بستر اینترنت منتشر میشود و به همین دلیل بعید به نظر میرسه که پکیج مشابهی وجود داشته باش به خصوص اینکه تمامی این سوالات تحلیلی هستند و موجب میشود تا تفکر ریاضی خود را تقویت نمایید و برای حل تمامی مسائل، حرفی برای گفتن داشته باشید.

تا زمانیکه خودتان دست به کار نشوید و اقدامی انجام ندهید،همچنان باید تلاشی چند برابر برای رسیدن به هدف خود داشته باشید و درنهایت نیز آیا به هدفتان برسید و آیا هم نرسید!آیا رسیدن به هدف نهایی برای شما و خانواده تان اهمیت ندارد؟!

این پکیج نه تنها برای دانش آموزان پایه ی ششم کاربرد دارد،بلکه برای معلمان این پایه نیز کاربرد دارد چراکه با استفاده از این پکیج عالی و بینظیر که در بستر وب به هیچ عنوان پیدا نمیشود،میتوانید با انبوهی از سوالات متنوع در درس ریاضیات برخوردار شوید تا دیگر نگران کمبود وقت برای طرح سوال و یا مواردی از این قبیل نباشید.

در آستانه ی امتحانات خرداد و نوبت دوم هستیم به همین خاطر با آماده کردن این پکیج خواستیم تا مهارت حل مسائل ریاضی را در دانش آموزان افزایش دهیم تا همه ی کسانیکه از پکیج استفاده نمودند،نمره ی حداکثری خود را در این درس دریافت نمایند. پکیج 1000 سوال ریاضی ، برای اولین بار در بستر وب منتشر شده و تا به کنون هیچ سایتی اقدام به تهیه ی چنین پکیج هایی ننموده به همین دلیل به خود افتخار میکنیم که با تهیه و جمع آوری نمونه سوالات ریاضی ششم ابتدایی،گام مهی را برای موفقیت دانش آموزان پر تلاش ایرانی برداشته ایم.

برخی از ویژگی های این پکیج:

نزدیک به 1000 نمونه سوال از ریاضی پایه ی ششم
برخورداری از تنوع انواع سوالات ممکن
مطابق با روانشناسی رشد دانش آموزان پایه ششم
پوشش دادن تمامی سوالات ریاضی پایه ی ششم
حاوی سوالاتی که مهم هستند ولی در کتاب، کمتر مورد توجه قرار گرفته اند
استفاده از سوالات ترکیبی و تحلیلی
نمره گذاری دقیق در بارم بندی این سوال
امکان چاپ و پرینت این نمونه سوالات برای برگزاری آزمون های شخصی
مهم ترین ویژگی این پکیج ، بروزرسانی هر از چندگاهی آن است.در صورت بروزرسانی این محصول،بدون پرداخت هیچ مبلغی شما میتوانید آنرا به رایگان دانلود کنید و از تغییرات جدید آن بهره مند شوید.

با تهیه ی این پکیج دقیقاً چه چیزی بدست میارم ؟

نزدیک به 1000 نمونه سوال ریاضی در قالب فایل pdf به همراه

پکیج 1000 سوال ریاضی ششم برای چه کسانی مناسب است ؟

این پکیج برای تمامی دانش آموزان و حتی معلمان مناسب است چراکه متناسب با شرایط سنی دانش آموزان این پایه میباشد و به گونه ای است که هم چالش برانگیز است و هم توانیی حل این سوالات در دانش آموز وجود دارد.

بعد از استفاده از پکیج چه تغییراتی در من چه اتفاقی می افته؟

وقتی دانش آموز بودم،دوست داشتم که قبل از شروع امتحان ها سوال ها رو در اختیار داشتم ولی هیچوقت چنین چیزی محقق نشد.اما امروز تحقق چنین چیزی کاملاً صورت گرفته و این پکیج دقیقاً تعداد قابل توجهی از نمونه سوالات را در اختیار شما قرار میدهد که آمدن این نمونه سوالات در امتحان نوبت دوم، قریب به یقین است و دانش آموزانی که بر این سوالات تسلط کامل پیدا کنند،نمره ی بالایی در انتظار آنها خواهد بود.

یک آمار خیلی خیلی جالب که شما را شوکه می کنه و باعث می شه تصمیم نهایی خودتون رو بگیرید !

به نظر شما تنها هدفگذاری صحیح کافیه؟!

اینکه من بگم برای 20 شدن درس میخوانم یعنی اگر درس بخوانم 20 میشم؟!

خیر-اصلاً برای بهترین شدن در هر کاری نیاز به ابزار و وسایل داری و دقیقاً ابزار 20 شدن در امتحان پایان نوبت دوم،داشتن همین نمونه سوالات است.



خودتان قضاوت کنید که آیا 9900 تومان برای تهیه ی این پکیج بی رقیب که شما رو به اهدافتون می رسونه هزینه ی زیادی است؟!! ...

http://daneshamozan.com/Sample-Questions-sixth-grade-math-exams



آیا حاضری برای رسیدن به اهداف خودت، یک روز از پول پیتزا خوردن بزنی؟!


آگهی دهنده: شهاب
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان مازندران - جویبار - ساير آموزش در جویبار
قیمت: 9900
به روز شده در:۱۳۹۶/۲/۵
بازدید: 252 بار
ایمیل: