آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»آموزش»ساير آموزش»(پک آموزشی چگونه هوش خود وفرزندتان را 2
(پک آموزشی  چگونه هوش خود وفرزندتان را 2-pic1

(پک آموزشی چگونه هوش خود وفرزندتان را 2

(پک آموزشی چگونه هوش خود وفرزندتان را 2 تا 4 برابر کنید)توسط دکتر والیانی متخصص روانشناس برای اولین بار در ایران و جهان ابداع شده است.
طبق نظر و تعریف نوابغ روانشناسی دنیا ازهوش که آنرا توانایی حل مساله و یا توانایی سازگاری با محیط و … تعریف کرده اند(حدود 50 صفحه اول کتاب راهنمای بازی در رابطه با هوش و نظریه های آن توضیحات مفصل آمده است) این بسته آموزشی بازی ؛ بهمراه کتاب راهنمای آن می تواند توانایی شما یا فرزند محترمتان را در حل مسایل و آموزش تفکر صحیح و انجام رفتار هوشمندانه را که نیاز روز زندگیست ، به صورت شگفت انگیزی افزایش دهد.
این بسته آموزشی (بازی و کتاب راهنما)‌از 192 عدد فلش کارت پشت و رو تشکیل شده است که یکطرف آن به رنگ زرد رنگ و طرف دیگر آن به رنگ سرخابی است . سوالات نوشته شده برقسمت زرد رنگ بیشتر بر روی نیمکره چپ مغز و سوالات نوشته شده بر روی قسمت سرخابی رنگ؛ بیشتر برروی نیمکره راست مغز تاثیر می گذارند و باعث تغییرات عصبی و نهایتاً تغییر فکر و رفتار می گردند.
با تمرین و تکرار سوالات روی فلش کارتها و انجام بازی با آن با خود و یا با دیگران می توانید هوش هیجانی خود و خلاقیت تان را به طور شگفت انگیزی افزایش دهید. مطالب کتاب راهنما درباره چگونگی روش انجام بازی و توضیحات درباره کارت ها و تمرین های پیشرفته برای افزایش هوش هیجانی بر اساس حداقل شش رویکرد روانشناسی( CBT/ACT/ISTDP/REBT/DBT و…..)طراحی شده است.

1-هزینه یک جلسه مشاوره در مراکز مشاوره از حدود 30 تومان تا 150 تومان و حتی بیشتر است ،لازم بذکر است که مطالب این بازی بهمراه کتاب راهنما معادل حداقل 20 جلسه مشاوره وحتی بیشتر است

2-طبق نظر و تعریف نوابغ روانشناسی دنیا ازهوش که آنرا توانایی حل مساله و یا توانایی سازگاری با محیط و … تعریف کرده اند(حدود 50 صفحه اول کتاب راهنمای بازی در رابطه با هوش و نظریه های آن توضیحات مفصل آمده است) این بسته آموزشی بازی ؛ بهمراه کتاب راهنمای آن می تواند توانایی شما یا فرزند محترمتان را در حل مسایل و آموزش تفکر صحیح و انجام رفتار هوشمندانه را که نیاز روز زندگیست ، به صورت شگفت انگیزی افزایش دهد.

3-خیلی اوقات تفاوت افراد در حل مسائل و درمورد موضوعاتی مثل (درآمد ، تربیت فرزند؛ روابط میان فردی و مسائل و مشکلات خانوادگی و غیره ) مربوط به نوع خودگویی درونی و سوالات هوشمندانه و کوانتمی است که افراد در مواقع لازم باید و بهتراست از خودشان بپرسند تا بتوانند رفتار هوشمندانه ای را برای رسیدن به هدف یا اهدافشان بردارند. بعنوان مثال اگر شما از خودتان سوال کنید که همین الان چه نوع غذایی را می توانم بخورم ذهن شما برای این سوال شما تا ده ها موارد غذا و مواد خوراکی را پیشنهاد می دهد، اما اگر از خودتان بپرسید که ‌( من چه غذاهای سالمی را می توانم بخورم؟) بدیهی است که پاسخ ذهن شما به این مساله چقدر متفاوت است . مثلاً اگر در رابطه با نبوغ مالی از خودتان سوال کنید که (من چه منبع درامدی دارم؟ ) ذهن شما پاسخی به شما می دهد در حالیکه اگر از خود سوال کنید که (من از چه راه هایی می توانم در آمدم را دو یا چهار برابر کنم؟) آنوقت ذهن آموزش دیده قطعاً پاسخ یا پاسخهای متفاوتی به شما خواهد داد و یا مثلاً اگر شما با ‌(همسر، فرزند یا … ) مشکلی دارید و تاکنون کارهایی انجام داده اید و آن مشکل حل نشده، مثلاً اگر از خود بپرسید که چه کار موثری را می توانم انجام دهم تا مشکل برای همیشه حل شود؟ و یا از خود بپرسید که (در رابطه با مشکل من با همسر یا … از چه کسی می توانم کمک بگیرم؟) ذهن شما پاسخ متفاوتی را به شما خواهد داد و بهتر می توانید مساله را حل کنید
4-از آنجائیکه غیر ازمسائل و مشکلات هیجانی درخانواده ها، مسائل مالی یکی از دغدغه های افراد در وضعیت حاضراست، دراین بازی تعدادی از سوالات هوشمندانه ای را گنجانیده ام که باعث افزایش نبوغ مالی شما و فرزندتان می شود.لطفا طبق دستورالعمل کتاب راهنما از آنها استفاده کنید.
5-اگر بر روی اینترنت جستجو کنید بازی های مشابه بازیهای مونوپولی (یک نوع بازی هوشی خیلی ضعیف از نظر بنده )را درخارج به قیمت حدود 200 دلار می فروشند که وقتی آنرا تبدیل به پول خومان کنیم، چیزی حدود 800 هزار تومان می شود، اما هزینه ای را که شما برای این بسته آموزشی (بازی و کتاب راهنما)می پردازید یک دهم{ده برابر کمتر } این قیمت است.

5-از دیگر مزایای این پک خود آموز آموزشی و بازی؛ افزایش عزت نفس ؛ افزایش اعتماد بنفس؛افزایش و بهبود رابطه با همسر؛ فرزند؛ همکاران و … است

6-همچنین دانشجویان محترم روانشناسی نیز می توانند از این پک آموزشی استفاده منحصر بفردی کنند بدلیل اینکه اکثر سوالات تخصصی روی فلش کارتها از روانشناسان نابغه جهان و متخصصین مثل (الیس ، بک،فردریکسون و …..)می باشد که شما می توانید برای تقویت خود در پرسیدن سوالات هوشمندانه از مراجعانتان از آن استفاده کنید.
7-این بسته آموزشی و بازی را حتما تهیه نمایید و خود و خانواده محترمتان از آن استفاده موثر نمایید.

8-والدین محترمی که با فرزند نوجوانشان مساله و مشکلاتی دارند ، نیز می توانند هم خود از این پک آموزشی استفاده کنند و هم آنرا به فرزندشان آموزش دهند و در صورتیکه سوالی داشتند آنرا در سایت نوشته تا در اولین فرصت به آن پاسخ گویم.همچنین می توانند به صورت حضوری نیز با بنده ملاقات نمایند.

9-این پک آموزشی و خود آموز برای افرادی که وسواس فکری و خاطرات ناراحت کننده نیز دارند فوق العاده مفید و موثر است.

10-اگر از خون و یا آسانسور یا…..می ترسید(فوبیا دارید) پیشنهاد می شود حتما و حتما قبل از مراجعه به روانشناس این پک آموزشی و خود آموز را مطالعه نمایید(بدلیل اینکه همانطور که در کتاب راهنما به آن اشاره شده ؛با تمرین و تکرار بازی و پاسخ به سوالات روی فلش کارتها ؛ تغییرات عصبی خاصی در مغز ایجاد می شود و یادگیری های جدیدی ایجاد می شود و در مان سریع تر و راحت تر پیش می رود)

-برای تهیه این پک آموزشی لطفا مبلغ( 70 هزار تومان ) به شماره کارت (6037991813312786 ) بانک ملی به نام ( والیانی کیا) واریز و آدرس دقیقتان را با مشخصات کامل(نام و نام خانوادگی-آدرس دقیق-شهر -شهرستان-خیابان محله و کد پستی-شماره تلفن خودتان و…) را به شماره (09132002348) اس ام اس نمایید تا با پست برای شما در اسرع وقت ارسال گردد.
http://dr-valiyani.ir/

[ارادتمند شما والیانی]


آگهی دهنده: امیر
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان اصفهان - اصفهان - ساير آموزش در اصفهان
آدرس: اصفهان- سر چهار راه سپه سالار - مرکز مشاوره آسنا
قیمت: 70000
به روز شده در:۱۳۹۵/۱۲/۱۰
بازدید: 557 بار
ایمیل: